Alle informatie met betrekking tot betalingen

Bestel en betaal eenvoudig

Over betalen bij bureaustoel24.nl

Alle betaalmethoden zijn kosteloos. Er worden dus geen extra kosten in rekening gebracht. 

Zodra de betaling of goedkeuring tot achteraf betalen binnen is, wordt de verzending meteen in orde gemaakt. Er worden ook geen aparte verzendkosten in rekening gebracht.

Betaalmethoden


Betaalmethode Kosten

iDEAL Geen bijkomende kosten
PayPal
Paypal Geen bijkomende kosten

Vooruitbetaling Geen bijkomende kosten
CreditCard Geen bijkomende kosten

Achteraf betalen (via Payolution) Geen bijkomende kosten

Verzending

Na ontvangst van de betaling of goedkeuring vanuit de financiële instantie (in het geval van achteraf betalen of gespreid betalen), wordt de order verwerkt en toegezonden. Levertijd bedraag tussen de 1 en 3 werkdagen.

Zie meer informatie en details over de verzending op de Levering pagina.

Verzending (in het kort)

Je betaalt geen verzendkosten! Zodra de betaling aan de order gekoppeld is (automatisch) wordt de order meteen verwerkt. Betaalde orders worden elke dag vanaf 12.00 uur ingepakt en verzonden. Bestellingen tot 12.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. Uitzondering: niet voorradige bureaustoelen (in het geval van enkele XXL bureaustoelen) worden gewoonlijk binnen drie weken geleverd. De levertijd staat altijd bij de betreffende bureaustoel vermeld. 

 Wij werken samen met de volgende vervoerders:

  • DPD (pakketten tot 12kg)
  • GLS Freight Dynalogic (grote pakketten + 12kg)
  • Kochtrans (grote pakketten + 12kg = bezorgafspraak) 

Uit welke vervoerders je kunt kiezen, hangt onder andere af van de grootte van het pakket en de bezorgopties die je hebt geselecteerd. Dit wordt vanzelf duidelijk zodra je je product gaat bestellen.

Kijk voor details op de Retouren /Reklamaties pagina. 

 

Veel gestelde vragen over betalingen bij bureaustoel24.nl

1. Kan ik ook een bestelling exclusief BTW of vrij van BTW plaatsen?

Ja, dit is mogelijk. Je dient wel over een geldig Nederlands of Belgisch BTW-nummer te beschikken die je in stap 3 van het bestelproces moet invoeren. Let op: je BTW-nummer wordt dan online gevalideerd.

2. Als ik mijn bestelling wijzig, hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen dan verrekend?

Wanneer je bestelling verandert en het te betalen bedrag hoger uitvalt, dien je dit extra bedrag te betalen. Dit kan via een online betaling die je per mail ontvangt. Wanneer het bedrag lager uitvalt kun je het bedrag als tegoed laten staan of terug laten betalen. Wanneer je een bestelling annuleert kun je kiezen voor cadeaubonnen die je bij een latere bestelling weer inwisselt of een terugstorting van het orderbedrag.

3. Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen is alleen mogelijk voor klanten met een factuur- en bezorgadres in Nederland of België. Bij Bureaustoel24.nl is het dankzij een exclusieve samenwerking met Payolution Consumer Finance GmbH mogelijk om in achteraf te betalen en je bestelling in delen af te lossen. Zo kun je de artikelen meteen in huis hebben zonder direct het gehele aankoopbedrag te betalen.

4. Wat zijn de bankgegevens van bureaustoel24.nl / HJH OFFICE GmbH?

Bij enkele betaalmethoden heb je de volgende gegevens van bureaustoel24.nl nodig: ING Bank rekeningnummer NL45INGB0004736205 t.n.v. HJH Office GmbH (BIC INGBNL2A).

5. Werken jullie met kortingscodes?

Bureaustoel24.nl geeft diverse kortingscodes uit, bijvoorbeeld via onze nieuwsbrief. Schrijf je in en profiteer van een aantrekkelijke korting op je aankoop!

6. Mijn kortingscode of cadeaubon werkt niet. Wat nu?

Wanneer je kortingscode of cadeaubon niet werkt kun je contact opnemen met onze helpdesk via info@bureaustoel24.nl of 026 - 353 0 253. Onze medewerkers helpen je graag verder..

7. Kan ik als bedrijf, school of instelling ook op rekening kopen?

Wij leveren op rekening aan (semi-)overheidsinstellingen en scholen of universiteiten. Op de pagina op rekening kopen vind je de voorwaarden en aanvraagprocedure.

8. Ik kreeg twee keer een bericht dat mijn betaling misging, maar ik heb wel betaald.

Waarschijnlijk staat je order dubbel in ons systeem. We verzoeken je om telefonisch (026 - 353 0 253) of per e-mail (info@bureaustoel24.nl) contact met ons op te nemen, zodat wij dit voor je kunnen corrigeren

9. Kan ik eerst een factuur ontvangen zodat ik mijn bestelling kan bevestigen voordat ik betaal?

Wanneer je via de webshop bestelt, ontvang je pas een factuur zodra je bestelling betaald is, tenzij je achteraf betaalt via Payolution of betaalt onder termijnen. Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling waarin alle gegevens vermeld staan.

10. Ik krijg een betalingsherinnering, maar ik heb al betaald! Wat nu?

Waarschijnlijk is je betaling in goede orde bij ons aangekomen en krijg je een herinnering voor een dubbele bestelling. Komt het ordernummer niet overeen met de referentie op je bankafschrift? Neem dan contact op met onze helpdesk om de dubbele order te annuleren.

11. Ik heb de verkeerde bank gekozen bij het betalen en nu kan ik mijn bestelling niet afronden. Hoe betaal ik alsnog?

Is er tijdens het plaatsen van je bestelling iets misgegaan waardoor je betaling niet is gelukt? Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail 'online betaling foutgelopen' van ons met daarin een nieuwe link om alsnog te betalen. Je zou deze mail met de betalingslink binnen 30 minuten moeten ontvangen. Is dit niet het geval? Het kan zijn dat onze e-mail onterecht als spam wordt gezien door je e-mailprogramma. Controleer dus altijd je map 'Ongewenste e-mail' of 'Spam'. Is de mail daar ook niet te vinden? Neem dan contact op met onze Helpdesk.

Retouren & Reclamaties

Wanneer een artikel niet aan de verwachtingen voldoet, dan kun je deze uiteraard terugsturen. Kijk voor details op de Retouren / Reklamaties pagina. Wanneer een onderdeel stuk aankomt kun je even contact opnemen met de klantenservice. Zij sturen dan meteen een nieuw onderdeel toe. Zo hoef je niet de gehele stoel of bureau te retourneren. Wij proberen het onderdeel binnen 1 tot 2 werkdagen bij je afgeleverd te hebben. Retouren worden binnen enkele dagen doch maximaal binnen 14 dagen verwerkt waarbij het aankoopbedrag altijd teruggestort wordt op de rekening en betaalmethode waarvan ook toenmalig betaald is.

Service Hotline

Bij vragen of suggesties helpen wij je natuurlijk graag verder:
E-Mail: info@bureaustoel24.nl

 Nederland +31 (0) 26 353 0 253

België +31 (0) 26 353 0 253

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 18.00 uur.