Bespaar nu 10%* met de kortingscode HJH10NEW op onze nieuwe producten!
*Alleen van toepassing op artikelen in de categorie "Nieuw in het assortiment". Exclusief reeds afgeprijsde artikelen. Kan niet worden gecombineerd met andere promoties. Periode: 10.06. - 23.06.2024

Bespaar nu opnieuw - 10%* korting op alle artikelen van het
merk hjh OFFICE met de kortingscode FINAL23 !
(*Uitgezonderd reeds afgeprijsde artikelen, geldig van 22.12.-29.12.2023)

Ruilen en retourneren

Wettelijk geldt een herroepingsrecht met retourtermijn van 14 dagen, maar bij bureaustoel24.nl heb je maar liefst 60 dagen !! de tijd om een artikel te retourneren.

Onderdeel stuk aangekomen

Wanneer een onderdeel stuk aankomt neem dan contact op met de klantenservice. Zij sturen dan meteen een nieuw onderdeel toe. Zo hoef je niet de gehele stoel of het bureau te retourneren. Wij proberen het nieuwe onderdeel zo snel mogelijk bij je te laten afleveren.

Ruilen

Uiteraard kan je bij Bureaustoel24 je aankoop ruilen. Neem in dat geval contact op met de klantenservice. Samen nemen we het ruilen dan even door. Het retoursturen werkt op dezelfde wijze als bij Retourneren. Informatie daarover vind je hieronder. Meld wel duidelijk op het retourformulier (wat je bij je retourzending voegt) welk ander artikel je wilt ontvangen en dat het om Ruilen gaat. Wij maken het daarna meteen voor je in orde. Zit er prijsverschil tussen de twee stoelen? Lees dan hier verder hoe we dat oplossen 

Retourneren

Wanneer een artikel niet aan de verwachtingen voldoet, dan zijn er vier varianten om deze retour af te wikkelen.

Via DPD (gewicht tot 25 kg)

  1. Vraag een retourlabel met barcode aan bij de klantenservice en plak deze op de doos.
  2. Zoek een DPD pick-up point bij je in de buurt 
  3. Lever je pakket in bij dit DPD pick-up point.

Zelf opsturen via partij naar keuze

Je kunt je pakket opsturen naar ons warehouse in Utrecht:

De Jonge Logistics
T.a.v. Bureaustoel24
Sterrebaan 14
3542 DK Utrecht

Zelf inleveren bij onze showroom

Je kan tijdens onze openingstijden altijd langskomen met je retour. 
Let op! Zorg wel dat je de bureaustoel gedemonteerd en in de doos meeneemt. 
Lukt het je niet om de gasveer los te krijgen? Geen probleem: dan doen wij dat hier samen in de showroom.

Maak bij voorkeur een afspraak via onze klantenservice (wij zijn daar 5 dagen per week aanwezig).

Onze showroom
Bureaustoel24.nl
Sterrebaan 17
3542 DJ UTRECHT

Wij regelen het transport
Het per vrachtwagen retour sturen kan alleen als:

  1. Het pakket meer dan 25 kg weegt
  2. Het pakket per vrachtwagen bij je afgeleverd is (dus niet via transporteur DPD)

In dat geval kun je je bij de klantenservice melden voor het maken van een ophaalafspraak. Samen bespreken we dan de details en regelen dan dat het pakket wordt opgehaald. Nu alvast meer weten? Lees hier verder.


Je kunt het retourformulier hier downloaden of neem contact op met onze klantenservice. Wij sturen het dan meteen naar je toe.

Kosten retourneren

Via DPD (gewicht tot 25 kg)
Retourlabel ontvangen en zelf terugbrengen naar een DPD-shop per doos.

Kosten voor de klant
Particuliere klanten: € 10,-
Zakelijke klanten: € 19,90 (tot 18 kg)
Zakelijke klanten € 28,- (vanaf 18 kg)

Zelf opsturen via partij naar keuze
Je kunt je pakket opsturen naar ons warehouse in Utrecht.

Kosten voor de klant
Particuliere klanten: alle verzendkosten. 
Zakelijke klanten: alle verzendkosten.

Zelf afleveren bij onze showroom
Zelf terugbrengen naar de showroom in Utrecht is uiteraard vrij van kosten. Je krijgt daar in de showroom een kleine korting op een mogelijk nieuwe order zodat de brandstofkosten (deels) gedekt worden.

Kosten voor de klant
Particuliere klanten: gratis
Zakelijke klanten: gratis

Wij regelen het transport
Ophalen bij de klant per doos

Kosten voor de klant
Particuliere klanten: € 30,-
Zakelijke klanten: € 20,- (tot 20 kg)
Zakelijke klanten € 34,- (vanaf 20 kg)


Zakelijke bestellingen (op bedrijfsnaam) kunnen normaliter niet geretourneerd worden. Bij bureaustoel24.nl is dit uiteraard wel mogelijk!
Als zakelijke klant kun je de retourzending dan aanvragen via onze klantenservice. De retourkosten van zakelijke bestellingen zijn, zoals hierboven vermeld, in dit geval wel voor rekening van de klant en worden verrekend met het terug te betalen bedrag. 

Een retourzending binnen 60 dagen hoef je als particulier niet apart aan te melden. Je bent ook niet verplicht een retourformulier bij te voegen. Vergeet alleen niet je naam en adres op een papier in de doos doen, anders weten we niet wie de afzender is! Het melden van een retour en het bijvoegen van een retourformulier bespoedigen wel het verwerkingsproces.  Hierdoor krijg je eerder je aankoopbedrag, minus de retourkosten, teruggestort of wordt het vervangend product sneller toegestuurd.

Uitbetaling aankoopbedrag

Bij een retourzending
Alle tegoeden die ontstaan bij een retourzending worden teruggestort binnen 10 werkdagen na de dag dat de retourzending in behandeling is genomen. We wachten met terugbetaling wel tot we de producten hebben teruggekregen of tot je hebt aangetoond dat je de producten hebt teruggezonden.

Op welke rekening wordt het bedrag teruggestort? Het aankoopbedrag storten wij terug op dezelfde manier zoals je betaald hebt. Bijvoorbeeld Credit Card, Paypal of bankrekening (iDEAL). Heb je destijds betaald met bijvoorbeeld Credit Card, controleer dan je creditcard-overzicht om te zien of we het bedrag al hebben teruggestort.


Bij annulering
Wanneer jouw bestelling is veranderd, geannuleerd of geweigerd, maar er is al voor betaald, dan storten wij het aankoopbedrag terug op de bankrekening, creditcard of het Paypal-account waarmee de bestelling betaald is. Dat doen we zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 15 dagen. In de praktijk zal dit ongeveer twee tot vijf werkdagen in beslag nemen.

Retourvoorwaarden

Gebruik goed verpakkingsmateriaal! Je bent zelf verantwoordelijk voor schade die ontstaat als gevolg van het versturen in een slechte verpakking. Maak foto’s van hoe het product de verpakking in gaat. Als je de originele verpakkingsmaterialen nog hebt, verpak het product dan daar in. Heb je deze niet, zorg dan voor ander goed verpakkingsmateriaal. Bij voorkeur doe je hier vervolgens een goede 'omverpakking' omheen doen. 
Gebruik indien nodig opvulling, zodat het product niet heen en weer kan schuiven in de verpakking. Gelieve op de originele verpakking van het product niet te schrijven en geen stickers te plakken en dit alleen op de ‘omverpakking’ te doen.  

Stuur het pakket via een van de bovengenoemde manieren retour.
Je bent zelf verantwoordelijk voor deze retourzending. Bewaar het tracking-nummer dat je van de vervoerder krijgt totdat je onze ontvangstbevestiging hebt gekregen. Voeg bij voorkeur het ingevulde retourformulier bij de retourzending toe (in de buitenste doos).

Status retour

We willen je vragen om alle informatie hierboven te lezen zodat je op de hoogte bent van hoelang je moet wachten op een ontvangstbevestiging van je retour en hoelang het duurt in de verdere afwikkeling. Zo weet je wat je van ons mag verwachten. Mocht het toch langer duren, dan kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

Copyright © 2024 HJH, Inc. All rights reserved.