Informatie betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht & Modelformulier voor herroeping

Consumenten hebben recht op een herroepingsrecht naar volgende maatstaf, waarbij de consument een natuurlijke persoon is die een rechtshandeling aangaat voor doeleinden die voornamelijk noch aan zijn commerciële, noch aan zijn zelfstandige beroepsactiviteit kunnen worden toegeschreven:

A. Informatie betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn is 30 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (HJH Office GmbH, Christoph-Selhamer-Str. 2, 82362 Weilheim, Deutschland, Tel.: 0049 (0)881 / 924 521-10, Fax: 0049 (0)881 / 924 521-29, E-Mail: service@buerostuhl24.com) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan veertien (14) dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons of aan HJH Office Nederland, Sterrebaan 17, 3542 DJ, Utrecht terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van veertien (14) dagen is verstreken.

Wij zullen de kosten van het terugzenden van de goederen voor onze rekening nemen.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

B. Modelformulier voor herroeping

Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen.

Aan

HJH Office GmbH
Christoph-Selhamer-Str. 2
82362 Weilheim
Deutschland
Fax: 0049 (0)881 / 924 521-29
E-Mail: service@buerostuhl24.com

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)
_______________________________________________________

_______________________________________________________

Besteld op (*)/ ____________ / ontvangen op (*) __________________

________________________________________________________
Naam van de consument(en)

________________________________________________________
Adres van de consument(en)

________________________________________________________
Handtekening van de consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

_________________________
Datum

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 60 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 60 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons (HJH Office GmbH Nederland, Sterrebaan 17, 3542 DJ Utrecht - Duitsland, info@bureaustoel24.nl, Telefoon: + 31 026 353 0 253) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van de beslissing de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het onderstaande modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die tot op dat moment zijn gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop jij de overeenkomst kan herroepen en aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als jij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 28 dagen is verstreken.

Wij zullen de kosten van het terugzenden van de goederen niet voor onze rekening nemen. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:- volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;- producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;- producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;- producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;- audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;- kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement);

Herroepingsformulier

Je kunt de tekst van dit formulier ook kopiëren en in een mail naar ons toesturen. Dit hoeft niet op print

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.

Onderstaand formulier is bestemd ter begeleiding van het annuleren van een internetbestelling. Het formulier dient gebruikt te worden bij het per post retourneren van via internet aangeschaft product(en). Het annuleren dient te gebeuren binnen 14 dagen na levering en na schriftelijk akkoord bevinding door bureaustoel24.nl.

Aan HJH Office Nederland/ bureaustoel24.nl

Sterrebaan 17, 3542 DJ Utrecht

info@bureaustoel24.nl

Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)

_____________________________________________________________

-Besteld op(*)/Ontvangen op (*)

 _____________________________________________________________

-Naam/Namen consument(en)

_____________________________________________________________

-Adres consument(en)

_____________________________________________________________

-Handtekening van consument(en) [alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend]

–Datum: _______________________

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.

Versienummer: 201702231106

Behandeld:                                           

Naam: _ _ _ _ _ _ _ _ _ _                        

(in te vullen door Bureaustoel24.nl)

Heeft u vragen?

Wij helpen u graag verder

  • +31 (0) 26 - 353 0 253
  • info@bureaustoel24.nl
  • Showroom in Utrecht 5 dagen per week open

Telefonisch bereikbaar van maandag tm vrijdag 8:30 tot 17:30 

Op 21, 22, 23, 28, 29 en 30 december zijn wij tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar en op 24 en 31 december zijn wij tot 16.00 uur bereikbaar.

Vakhandelaar?

15 jaar ervaring

UW VOORDELEN:

  • 100 000 artikelen in voorraad
  • Rechtstreeks bij de fabrikant kopen
  • Bureaustoelen op proef
  • Gratis verzending
  • 60 dagen recht op terugzending
  • Alle betaalde bestelling voor 14.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.

Veilig aankopen?

Bestellen zonder risico

American Express PayPal Klarna Visa Mastercard iDeal amazonpay

Zeer goede beoordelingen?

Wat onze klanten zeggen:

Copyright © 2024 HJH, Inc. All rights reserved.