Informatie over zendingen en levertijden binnen Nederland en België

Bestel en probeer simpel vanuit huis met alle gemakken.

Verzending binnen Nederland en België

Alle zendingen binnen Europa zijn kosteloos. Er worden dus geen extra kosten in rekening gebracht.

Zodra de betaling of goedkeuring tot achteraf betalen binnen is, wordt de verzending meteen in orde gemaakt. Er worden dus geen aparte verzendkosten in rekening gebracht.

  Europa
Stoelen
Bureaustoelen
Directiestoelen
XXL bureaustoelen / fauteuils
Banken
Werkkrukken
Geen verzendkosten
Accessoires
Wielen
Vloermatten
Geen verzendkosten
Losse (groot)meubelen
Bureaus
Ladeblokken
Geen verzendkosten
Systeem bureaus & Kasten
Hammerbacher
Geen verzendkosten

Leveringen

Alle artikelen worden toegezonden in de originele, dichte verpakking. Stoelen en bureaus worden (deels) gemonteerd geleverd en zijn zeer eenvoudig in elkaar te zetten. Hier komt geen gereedschap bij kijken. Onderdelen zoals gasveren, wielen, voetensteunen en vloermatten worden uiteraard in 1 stuk geleverd en hoeven niet in elkaar gezet te worden. Alle pakketten en dozen worden tot aan de voordeur geleverd.

Bureaustoel24.nl maakt gebruik van 2 transporteurs te weten; DPD Pakket Service (90% van de zendingen) en Transporteur Kochtrans voor pakketten zwaarder dan 14kg.

Verzending via DPD Pakket Service

90% van onze zendingen wordt afgeleverd door transporteur DPD. Wij versturen onze pakketjes met de DPD Pakketdienst. Je ontvangt van de DPD een Track en Trace nummer, zodat je kunt volgen waar jouw pakket op dat moment is. Standaard verzenden wij altijd naar het door jou opgegeven afleveradres. Je kunt echt direct op de e-mail doorklikken om 1 van de andere opties te kiezen:

- Kosteloos ophalen bij één van de vele DPD ParcelShops bij jou in de buurt. Zoek hier een DPD ParcelShop bij jou in de buurt

- Op een ander adres (werk, buren, etc.). 

Komt de geplande afleverdag je niet uit? Je kunt direct zelf aangeven op welke dag de aflevering dan moet plaatsvinden

Verzending via Transporteur Kochtrans (pakketten zwaarder dan 14kg)

Het komt in een aantal gevallen voor dat het pakket met een aparte vrachtwagen vervoerd moet worden. Dit in verband met het gewicht van de zending en de omvang. Deze zending wordt daarom per vrachtwagen naar je toe gereden. Het betreft dus niet een pakket wat met onze pakketservice TNT Post of DPD Pakketservice geleverd wordt. 

Het speciale vervoer per vrachtwagen wordt verzorgd door de firma Kochtrans die van te voren even contact met jou zoekt via het door jou opgegeven telefoonnummer. Zo kunnen de agenda's op elkaar afgestemd worden voor aflevering van het grote pakket. Let op! aflevering vindt plaats bij de voordeur.

Gemonteerd ophalen van een bureaustoel

Bureaustoel24.nl geeft de mogelijkheid om het pakket bij één van haar magazijnen in Alphen aan den Rijn of in de showroom in Maarssen af te laten leveren waarna wij het monteren en het door jou opgehaald kan worden. Vul bij het stap 3 van het bestelproces order één van de volgende onderstaande adressen in als afleveradres (je kunt dan ook aangeven of wij het al voor je moeten monteren) en wij geven je een seintje als de bureaustoel (gemonteerd) klaarstaat.

- Bureaustoel24.nl Showroom Maarssen
Straatweg 60 
3604 BC Maarssen 

- Ophaal magazijn Alphen aan den Rijn 
Rijnlanden Pakketten T.a.v. Bureaustoel24.nl 
Albert Einsteinweg 5-11 
2408 AP Alphen aan den Rijn

Leveringen + levertijden

Alle artikelen die op de webshop te zien zijn, zijn ook daadwerkelijk op voorraad en kunnen per direct verzonden worden. 90% van ons assortiment heeft een levertijd van 1 tot 3 werkdagen en worden gebracht door transporteur DPD

Uitzondering: niet voorradige bureaustoelen die speciaal op maat gemaakt worden. In het geval van enkele XXL bureaustoelen worden gewoonlijk binnen drie weken geleverd (De actuele levertijd staat op de webshop bij de betreffende bureaustoel vermeld). 

Zendingen die met speciaal vervoer voor pakketten van meer dan 14 KG (via transporteur Kochtrans) verzonden worden, hebben een gemiddelde levertijd van 3 werkdagen. U ontvangt in dit geval (bij pakketten van meer dan 14 KG) altijd een telefoontje van de transporteur Kochtrans voor het maken van een bezorgafspraak.

Zodra de betaling aan de order gekoppeld is (automatisch) wordt de order meteen verwerkt. Betaalde orders worden elke dag vanaf 12.00 uur ingepakt en verzonden. Bestellingen tot 12.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.

Veelgestelde vragen over het verzenden bij bureaustoel24.nl

1. Wat zijn de verzendkosten??

Bestellingen verzenden we gratis. Voor speciale verzendopties (via info@bureaustoel24.nl aan te vragen) en services kunnen andere bedragen gelden.

2. Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je einde dag via e-mail een Track and Trace code toegestuurd. Met deze tracking-code kun je achterhalen waar je pakket zich op dat moment bevindt (voor zendingen met DPD). Zendingen met transporteur Kochtrans kunnen niet online gevolgd worden. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kan vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

3. Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Heb je het tracking-nummer ontvangen, maar werkt het de volgende dag nog niet? Dan kan het zijn dat de zending nog niet aangemeld is door de vervoerder. Controleer in dat geval de volgende ochtend nog een keer. Mocht de code daarna nog steeds niet werken, dan kun je contact opnemen met onze Helpdesk via info@bureaustoel24.nl of 026 -353 0 253.

4. Kan ik een bureaustoel ook gemonteerd afhalen?

Bureaustoel24.nl geeft de mogelijkheid om een bureaustoel bij één van haar magazijnen in Alphen aan den Rijn of in de showroom in Maarssen af te laten leveren waarna wij het monteren en het door jou opgehaald kan worden. Vul bij stap 3 van het bestelproces order één van de volgende onderstaande adressen in als afleveradres (je kunt dan ook aangeven of wij het al voor je moeten monteren) en wij geven je een seintje als het pakket (gemonteerd of niet) klaarstaat.

- Bureaustoel24.nl Showroom Maarssen
  Straatweg 60 
  3604 BC Maarssen 

- Ophaal magazijn Alphen aan den Rijn
  Rijnlanden Pakketten T.a.v. Bureaustoel24.nl 
  Albert Einsteinweg 5-11 
  2408 AP Alphen aan den Rijn

Bestelling wijzigen of annuleren

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze om wat voor reden dan ook aanpassen of annuleren? Hieronder leggen we uit wat je het beste kunt doen.

Een bestelling wijzigen of annuleren die nog niet verzonden is

Wil je je bestelling aanpassen of annuleren voordat deze naar je onderweg is? Neem dan telefonisch contact op met onze Helpdesk via telefoonnummer (0031) (0)26 353 0 253. Op deze manier kunnen we je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen.
  

Een bestelling wijzigen of annuleren die al verzonden is

Is de bestelling die je wilt aanpassen of annuleren al naar je verzonden? Weiger het pakket dan op het moment dat het wordt aangeboden door de bezorger. De bestelling wordt dan naar ons teruggestuurd. We nemen (na ontvangst van de bestelling) contact met je op om te zorgen voor een passende oplossing. 
 
Het wijzigen of annuleren van een bestelling is gratis. Is het niet gelukt om het pakket aan de deur te weigeren? Raadpleeg dan onze  Retouren /Reclamaties pagina voor informatie over het terugsturen van bestellingen.Wanneer je een artikel hebt besteld dat is uitgesloten van retour, dan kun je je bestelling alleen nog annuleren of veranderen wanneer deze nog niet verwerkt is.

Retouren + retourzendingen

Wanneer een artikel niet aan de verwachtingen voldoet, dan kun je deze uiteraard terugsturen. Kijk voor details op Retouren /Reclamaties pagina.

Wanneer een onderdeel stuk aankomt kun je even contact opnemen met de klantenservice. Zij sturen dan meteen een nieuw onderdeel toe. Zo hoef je de de gehele stoel of bureau niet te retourneren. Wij proberen het onderdeel binnen 1 tot 2 werkdagen bij je afgeleverd te hebben. Retouren worden binnen 14 werkdagen verwerkt waarbij het aankoopbedrag altijd teruggestort wordt op de rekening en betaalmethode waarvan ook toenmalig betaald is

Hulp bij uw vragen

Bij vragen of suggesties helpen wij je natuurlijk graag verder:
E-Mail: info@bureaustoel24.nl

 Nederland +31 (0) 26 353 0 253

België +31 (0) 26 353 0 253

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 18.00 uur.

Add your shipping information and costs here.