Bureaustoel 24 - Online Bureaustoelen kopen tegen de meeste voordelige prijzen
026 - 353 0 253  |  06-48583458  |  FAQ
Bestellen & Verzending

 

Mogelijkheden zakelijke klanten (BTW vrije levering + korting)

Wij kunnen voor u qua prijs op twee vlakken iets betekenen.

Ten eerste kunnen wij als prijsvechter toch nog een korting aanbieden. De korting vanaf 10 stuks bedraagt hierin 5% van het aankoopbedrag. Bij een afname van 20 stuks in 1 order bedraagt de korting 7%. De details van een aanbieding kunt u opvragen via info@bureaustoel24.nl.

Daarnaast kunnen wij u BTW vrij uitleveren op basis van een vooruitbetaling en uw BTW nummer. Wij dragen hierbij zelf zorg voor BTW afdracht in Duitsland waar de bureaustoelen en bureaus van vandaan gestuurd worden en waar ook vanuit gefactureerd wordt. De combinatie van beide gestes zorgt voor een scherpe aanbieding inclusief transport. Wij kunnen u de speciale prijs schematisch weergeven en toesturen.

Mocht de voorgestelde prijs in lijn liggen met de wensen, dan ontvangen wij graag uw akkoord met het factuur- en mogelijke afleveradres zodat wij de order met korting handmatig in het systeem kunnen zetten. Daarna zullen ik de betaalgegevens toesturen met daarbij het ordernummer en de pro forma factuur. De eindfactuur zal bij de zending gevoegd worden.

Levertijden

Bij alle artikelen in onze online shop staat een indicatieve levertijd aangegeven. De populairste artikelen uit ons assortiment heeft u gemiddeld binnen vier werkdagen in huis.

Levering bij meerdere artikelen

Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Indien u de voorkeur heeft om alle artikelen onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen dan kunt u dit tijdens het controleren van uw bestelling aangeven in het formulier bij 'Controleer uw gegevens'.

Volgen van uw bestelling

U kunt de status van uw bestelling vinden in 'Mijn gegevens'. Onze bestellingen worden bezorgd door DPD pakketservice en de goederen worden als pakketservice verzonden, met uitzondering van bureau's.
In uw bestelstatus van uw bestelling vindt u meestal een 3S-nummer. Met dit nummer kunt u op de site van GLS Nederland (www.DPD.nl). het verzendtraject van uw pakket volgen.

Buitenlands afleveradres

Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden andere levertijden als indicatie. U kunt alleen bureaustoelen in het buitenland laten bezorgen. Internationale bestellingen mogen maximaal vier artikelen bevatten.

Verzendkosten per artikel
  Nederland Benelux Buiten de Benelux
 
Bureaustoelen /
Bureaumeubelen: enkele stuks
gratis gratis Frankrijk EUR 16,72 netto
Duitsland gratis
Overig EU EUR 19,90 netto
 
Wielen en accesoires
Vloermatten


De verzendkosten van wielen vervallen bij een gelijktijdige bestelling van een bureaustoel
gratis gratis Duitsland gratis
Frankrijk EUR 15,90 netto
Overig EU EUR 17,90 netto
 
Bureaus en kantoormeubelen:
Overige kantoorinrichting


Grootverzending >30 KG
gratis

gratis
Levering buiten de Benelux is niet mogelijk.
 
Kantoormeubelen:
Kleine tafels, ladeblokken, bijzettaffels en wandsystemen
Op verzoek - per stuk gratis Levering naar Duitsland is mogelijk. Verzendkosten worden per order berekend. Stuur een verzoek naar sales@bureaustoel24.nl voor een scherp aanbod!

De verzendkosten worden cummulatief berekend en betreffen, tenzij anders vermeld, bruto bedragen.
Bureaustoel wielen worden bij een gelijktijdige bestelling van andere artikelen meestal meeverpakt bij een groter besteld artikel.


Binnen de EU (buiten Benelux)
Buiten de Benelux wordt verzonden, maar worden de verzendkosten apart berekend. Mail sales@bureaustoel24.nl voor een scherp aanbod van de gewenste artikelen en de bijhorende verzendkosten. Retouren buiten de Benelux moeten naar een ander retouradres dan het Nederlandse adres verzonden worden.

Buiten EU
Buiten de EU wordt niet verzonden en zijn goederen dus niet te verkrijgen.

Bij levering van bureaustoelen en bureaustoel wielen en/of accessoires buiten de Benelux, worden geen douanekosten berekend.

Verzending van uw bestelling

Onze bestellingen worden, met uitzondering van bureaus, bezorgd door GLS pakketlogistiek en GLS pakketservice. Op een postbusadres levert GLS Group geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

Wanneer uw bestelling de status 'verzonden' heeft en deze is met GLS Pakketpost verzonden, dan staat er in uw bestelstatus en e-mailbevestiging een S-nummer achter het bestelnummer. Als u op dit nummer klikt, kunt u op de site van GLS (www.gls-info.nl of www.glsgroup.de) zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het verzendnummer, de volgende melding krijgt: 'Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie' (dit is de combinatie van het verzendnummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat GLS het verzendnummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact  op te nemen met onze klantenservice.

Vertraging tijdens verzending

In uw account onder mijn gegevens'op onze homepage kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.

Als uw bestelling in uw account de status 'verzonden' heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet GLS Pakketten in plaats van 5 werkdagen enkele dagen langer over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 6 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice (info@bureaustoel24.nl).
Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.

1. Het artikel is toch niet leverbaar.

2. We hebben uw vooruitbetaling 2 weken na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode 'Vooruitbetalen' heeft gekozen.

Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

Plaats een nieuwe bestelling om het betreffende artikel alsnog te ontvangen of raadpleeg regelmatig onze shop op beschikbaarheid als het artikel niet leverbaar is. Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om u een artikel na te zenden.


Privacybeleid bureaustoel24.nl


Voor elk sitebezoek, transactie of overeenkomst geldt onderstaand privacybeleid.

Doeleinden van gebruik

HJH Office Benelux en HJH Office GmbH verwerken uw persoonsgegevens voor (i) de acceptatie van uw bestelling,
(ii) het tegengaan van overkreditering, (iii) uitvoering van overeenkomsten met u (iv) relatiebeheer en (v) managementinformatie, product- en dienstontwikkeling en het bepalen van de (algemene) strategie.

Persoonsgegevens kunnen ook worden gebruikt voor het opsporen van (pogingen tot) onrechtmatige en/of strafbare gedragingen gericht tegen HJH Office Benelux en/of HJH Office GmbH, haar klanten en medewerkers, alsmede voor deelname aan waarschuwingssystemen welke worden gebruikt ter voorkoming van fraude en overkreditering.

Bij deze verwerking van persoonsgegevens kunnen HJH Office Benelux en HJH Office GmbH groepsvennootschappen en samenwerkende partners inschakelen.

Daarnaast kunnen uw persoonsgegevens worden gebruikt om u al dan niet op basis van een voorafgaande selectie te informeren over interessante gelijksoortige aanbiedingen en producten of diensten van HJH Office Benelux, HJH Office GmbH en/of groepsvennootschappen en samenwerkende partners.

Informatie kunt u ook per e-mail of SMS ontvangen, indien u hiervoor toestemming heeft gegeven. Indien u toestemming heeft gegeven voor het ontvangen van nieuwsbrieven, kunt u tevens op het door u opgegeven e-mailadres incidenteel benaderd worden om vrijwillig deel te nemen aan een consumentenonderzoek.

Indien u geen commerciele informatie (meer) wenst te ontvangen, of niet wilt dat uw gegevens worden gebruikt voor direct marketing doeleinden, kunt u dit kenbaar maken aan de betreffende vennootschap. Met betrekking tot informatie verkregen van HJH Office Benelux en/of HJH Office GmbH kunt u bellen met 026-3530253,
een brief sturen naar:

Bureaustoel24.nl / HJH Office
Straatweg 60,
3604 BC Maarssen,

of een e-mail sturen naar info@bureaustoel24.nl of via onze website www.bureaustoel24.nl.

Door de algemene voorwaarden zoals deze worden gehanteerd door HJH Office te aanvaarden stemt u tevens in met de mogelijkheid dat (i) HJH Office Benelux en/of HJH Office GmbH uw persoonsgegevens (laten) gebruiken voor credit scoring en (ii) HJH Office Benelux en/of HJH Office GmbH informatie over uw kredietwaardigheid verstrekken aan BKR.

Om afhandeling van klachten en serviceverlening mogelijk te maken kunnen HJH Office Benelux en/of HJH Office GmbH gegevens van u die daarvoor noodzakelijk zijn verstrekken aan leveranciers of andere partijen waar HJH Office mee samenwerkt in het kader van klachtafhandeling en serviceverlening.

HJH Office Benelux en HJH Office GmbH gebruiken uw persoonsgegevens niet voor adressenhandel.



Privacy op internet en cookies

Bij elk bezoek aan onze site wordt automatisch uw (tijdelijke) IP-adres herkend en zo mogelijk de site of e-mail van herkomst.
Deze gegevens kunnen door ons worden gebruikt in het kader van fraudepreventie en het bestrijden, voorkomen en opsporen van (pogingen tot) strafbare gedragingen.

Daarnaast bewaren en gebruiken wij deze gegevens om de navigatie, bezochte pagina's en de al dan niet door u bestelde artikelen van onze site te analyseren.

Wij kunnen u aan de hand van deze analyse informeren over aanbiedingen, of productinformatie die voor u interessant zou kunnen zijn, en de bekendheid, functionaliteit en inhoud van onze site en e-mails verbeteren.

Voor gepersonaliseerde aanbiedingen maakt HJH Office ook gebruik van diensten van derden, waaronder zoekmachines.
U verklaart zich ermee akkoord dat de zoekgegevens die u bij derden waar HJH Office mee samenwerkt achterlaat, mogen worden gekoppeld aan uw gegevens die reeds bij HJH Office bekend zijn en waarmee aanbiedingen en productinformatie voor u worden gepersonaliseerd.

Om onze dienstverlening en site te optimaliseren en u gericht te kunnen informeren over interessante aanbiedingen of producten, worden via onze site eveneens zogenaamde cookies op uw computer geplaatst.

Een cookie is een klein tekstbestand dat bij uw bezoek aan een site naar uw computer wordt gestuurd.
Met behulp van de cookies kunnen we er ook voor zorgen dat u bij een bezoek aan onze site niet herhaaldelijk dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren.

De domeinnaam van de site server die de cookies doorgeeft is bureaustoel24.nl.

De meeste browsers kunnen zodanig worden ingesteld dat cookies worden geweigerd of dat u op de hoogte wordt gesteld wanneer u een cookie ontvangt.

Instructies met betrekking tot het aanpassen van de instellingen van de browser vindt u onder Help in de toolbar van de meeste browsers.
Hoewel u als bezoeker van de site de site nog steeds kunt bezoeken is het echter mogelijk dat als cookies worden geweigerd, bepaalde diensten of elementen van de site niet optimaal functioneren.

Het uitzetten van cookies beperkt het gebruik van onze site en diensten.

Adreswijziging
Klanten zijn verplicht HJH Office van iedere adreswijziging op de hoogte te stellen.
Zolang HJH Office geen verhuisbericht heeft ontvangen, wordt u geacht woonachtig te zijn op het laatst bij HJH Office bekende adres en blijft u aansprakelijk voor de door u bestelde artikelen die op het oude adres zijn afgeleverd.

Beveiligde server
Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies, of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking.

Vragen
U mag ons om inzage verzoeken in uw persoonsgegevens. Ook kunt u ons verzoeken uw persoonsgegevens te verbeteren, aan te vullen, te verwijderen of af te schermen indien deze onjuist, onvolledig of irrelevant zijn, of anderszins in strijd met een wettelijk voorschrift worden verwerkt.
U kunt uw persoonsgegevens ook online inzien en corrigeren op de site. Ga hiervoor naar www.bureaustoel24.nl.

Als u wenst te reageren op ons privacybeleid of als u vindt dat onze site of ons handelen hiermee niet in overeenstemming is, vragen we u eveneens contact met ons op te nemen. Voor bovengenoemde verzoeken, vragen, klachten of reacties kunt u contact opnemen met:

HJH Office Benelux/ HJH Office GmbH
T.a.v. afdeling juridische zaken
Straatweg 60,
3604 BC Maarssen



Alle artikelprijzen zijn inclusief BTW inclusief verzendkosten.